من
تاريخ : سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:, | 16:3 | نويسنده : sarina

دختر تنها روی نیمکت alone girl on bench
من آن دختر مغروری ام که سرجلوی هیچ کس جز خدایم خم نکرده ام

به هیچ کس جز خودم اعتماد نکرده ام

من آن دختر بی رحمم، کینه ای، منفور. که همه قلبم را شکستند

اما تکه های قلبم دست هیچ کس را نبرید

من آن دختر حساسم که شب ها تا صبح با آهنگ های غمگین گریه کردم

بی آنکه برای کسی باشد

آنقدر آه کشیده ام که روحی در بدنم نمانده

من آن دختری نیستم که با دلخوشی میان سبزه زاران بدوم

من آن دختری ام که تنها به آسمان خیره میشوم

به دوردستها

به لانه های کلاغ بر درختان بی برگ

من آن دختری ام که دستهایم را شومینه گرم کرد

احتیاجی به دست دیگری نداشت من تنهایم اما دوست ندارم

کسی هم باشد بی احساس بی عشق لحظه های سفیدم را خط خطی کند و برود...

 



نظرات شما عزیزان:

ستاره
ساعت11:00---12 بهمن 1393
سلام عزیزم شرمنده چن وقته نتونستم بام وبلاگ،درگیر امتحانات بودم متن قشنگی بود
پاسخ:مرسی عزیزم بیشتر نظر بزار فدات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: